Kuriirin on toistettava toimitus osoitteeseen vielä kaksi kertaa. Tästä ei tietenkään peritä lisämaksuja.
Tässä tapauksessa sinun on ensinnäkin jätettävä paketti kuriirilta vastaanottamatta. Jos paketti herättää epäilyksiä ja esimerkiksi pakkaus on vahingoittunut, kieltäydy vastaanottamasta pakettia ja ilmoita meille tilanteesta. Pyrimme lähettämään sinulle uudet tavarat mahdollisimman nopeasti tai palauttamaan maksetun summan. Paketin tarkempi tarkastus on mahdollista vasta, kun maksu on suoritettu ja lähetysasiakirja allekirjoitettu. Itse asiassa kuriirin ei ole pakko osallistua tähän prosessiin, mutta voit pyytää häntä odottamaan, kun sinä tarkastat paketin. Jos kuriiri ei suostu tähän, muista (tai muistuta häntä), että vahingon sattuessa hänen on tultava uudelleen kirjoittamaan vahinkoilmoitus. Kun vahinko on havaittu ja raportti kirjoitettu, paketti jää vastaanottajalle. Takaamme, että autamme sinua tavaran palauttamisessa myymäläämme ja koko asian jatkokäsittelyssä.
Tämä on tietenkin mahdollista, mutta vain jos tavaroita ei ole vielä pakattu varastossa ja luovutettu kuriirille. Ilmoittakaa tilausta tehdessänne, että haluatte toimituksen myöhemmin.2. Kuljetus ja maksu -jossa rastitetaan toimitusvaihtoehtojen kohdalla oleva ruutu: merkitse toimituspäiväja kirjoita päivämäärä
tai täytä ruutu tilausta luodessasi: "Tilauskommentti".
Jos tilauksesi on jo käsittelyssä, ota yhteyttä asiakaspalvelukeskukseemme mahdollisimman pian.
Kuriirilla ei ole velvollisuutta ottaa yhteyttä paketin vastaanottajaan ennen toimitusta, joten emme voi taata tätä. Itse asiassa tämä on jokaisen jakelijan oma asia, mutta kokemuksesta tiedämme, että kuriiri soittaa vastaanottajalle yleensä ennen toimitusta (yleensä toimitusta edeltävänä aamuna).
Kyllä, tietenkin, jos paketti ei ole vielä viivästynyt - tässä tapauksessa ota yhteyttä sähköpostitse ja anna uusi toimitusosoite. Korjaamme sen tilauksessasi,
Kaikki toimitus- ja maksuhinnat löytyvät osoitteestaToimitus ja maksu.
Arvioitu lähetys- ja toimitusaika on ilmoitettu tilauksen tiedoissa.
Ota meihin yhteyttä, niin tarkistamme tilanteen ja ratkaisemme ongelman mahdollisimman nopeasti.
Arvioitu lähetys- ja toimitusaika on ilmoitettu tilauksen tiedoissa.
Eivätkö vastauksemme auttaneet sinua?